استفاده از رنگ طبیعی و بدون عوارض

جوهر و رنگ به کار رفته در چاپ بدون بو و با کیفیت بسیار بالایی است

جوهر بکار رفته بر پایه حلال‌های سازگار با محیط‌ زیست و غیر تهاجمی تولید می‌شوند، و این بدین معنی است که میزان تولید مواد فرار آلی (VOCs) در این جوهرها از جوهرهای سالونت سنتی کمتر است. بااین‌وجود، آنچه به عنوان تعریف حلال‌های سنتی بیان می‌شود و قابلیت‌های آنها را اعلام می‌کنند، این است که توانایی چاپ بر روی سطوح و مواد مختلف را دارند و می‌توان به‌راحتی سطوح پوششی و غیر پوششی را چاپ کنند

 

تمامی رنگ های ما دارای :

 

                  استانداردهای بین المللی کیفیت 9001 ISO

                  استاندارد زیست محیطی ISO14001

       استاندارد ایمنی و بهداشت 18001 OHSAS می باشند.

 

اکثر چاپچیان صنعت چاپ از لحاظ زیست محیطی و سلامت انسان، به این نمونه رنگ ها جوهرهای تمایل دارند  و از آنها به عنوان جوهر ضدآب، مقاوم در برابر سایش و جوهر مقاوم در برابر نور خورشید یاد کنند.

 

  • شفافیت و کیفیت بسیار بالا

  • بدون هد گرفتگی و افزایش عمر هد

  • مناسب ترین قیمت جوهر دستگاه بنر

  • مصرف بسیار پایین جوهر بدلیل پوشش بالا و عدم پرج جوهر

  • جوهر بدون بو و بدون ضرر برای بدن

 

احتمال برخورد طرح چاپ شده با رطوبت و یا نور آفتاب وجود دارد، لذا نیاز داریم که جوهر مناسبی را که با استفاده از عناصر و مواد پوششی مقاوم شده باشد ترکیب کنیم . باران، باد و نورخورشید می‌توانند بر ساختار جوهر تأثیر بگذارند و اگر از لایه پوششی استفاده نشود به‌مرورزمان فرسوده می‌شوند و با افت کیفی قابل توجهی مواجه می‌شوند.

جوهرهای سالونت میزان انتشار مواد آلی فرار بالایی به اتمسفر دارند و این به معنی وجود مواد خطرناک در محیط کارگاه است. بااین‌حال، جوهرهای اکوسالونت فاقد این مواد آلی هستند و به عنوان جوهرهای غیرتهاجمی شناخته می‌شوند. علاوه براین، غلظت بالای جوهرهای اکوسالونت به معنی وجود رنگدانه‌های فراوان در محلول آن است و به معنی مصرف کمتر جوهر در فرایند چاپ است.

 

از طرفی جوهرهای اکوسالونت دارای مجوزهای زیست محیطی هستند که به آنها امکان استفاده در محیط‌های بسته و بدون تهویه را می‌دهد. البته اداره‌های استاندارد آمریکا هنوز هم دستگاه‌های اکوسالونت را بدون خطر معرفی نکرده و به مواردی مانند رنگ یا مواد شیمیایی آنها ایراد می‌گیرد.

درباره ما

مجموعه چاپ تکتا شیراز

تجربه ای چندین ساله با محوریت پوستر دیواری و کاغذ دیواری در صنعت چاپ و دکوراسیون داخلی منزل فعالیت موفق داشته و در کنار این سابقه ی درخشان، رضایت مداری و کیفیت خوب را سرلوحه کار خود قرار داده است.

استفاده از بهترین کاغذ های موجود در بازار و چاپ انواع پوستر توسط دستگاه های با کیفیتی در بازار روز.

استفاه از رنگ طبیعی در چاپ برای ماندگاری بیشتر و عدم ایجاد حساسیت بعد از نصب در محیط مورد نظر شما.

قابلیت شستشو و تنظیف کاغذ ها بعد از چاپ به صورت محدود با مواد مناسب بدون ایجاد تغییر رنگ.

تکتادیزاین در شبکه های اجتماعی
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به تکتا دیزاین می باشد